SUMBER KALSIUM TERBAIK DARIPADA SHAKLEE !


Shaklee telah memformulasikan pil kalsium hebat yang mengandungi formula unik yang diformulasikan daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati di mana ia mengandungi nutrien khas lain iaitu:

1. Magnesium: Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan selain membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga dan menghalang endapan kalsium,

2. Fosforus dan Vitamin D: Membantu penyerapan kalsium dan meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan tulang terutama kepada mereka yang berusia 55 tahun ke atas.

3. Zink, Kuprum, Manganes dan Boron: Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk memperbaiki tulang dan rawan.

Nutrien-nutrien di atas perlu diambil bersama bagi memastikan penyerapan kalsium adalah 99% oleh badan kita dan menghalang endapan sesetengah mineral. Dengan pengambilan Kalsium secara konsisten akan menghalang tulang daripada kurang ketumpatan dan reput.

Perbandingan 1 tablet Ostematrix adalah bersamaan dengan 1 gelas susu tinggi kalsium dan 80 biji badam, sungguh istimewa! :) 


Tidak mahu lepaskan pengalaman mencuba produk istimewa ini ?? Hubungi Naim untuk mendapatkan khidmat nasihat terbaik daripada pengalaman Naim sendiri dan set-set terbaik gandingan Ostematrix sekarang!

Teman Shaklee Anda
Naimah Abu Kasim
019-986 0204

No comments:

Post a Comment

~vitalover~ Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign